nat b
Név:

Ez amolyan félblog, nem igazi. Inkább csak arra van, hogy feltegyek akármi cikket, legyen Hammer-es, ekulturás, endless-es, vagy bármi egyéb, ami nekem valamiért fontos. És nem csak zenékről meg könyvekről meg filmekről. Hanem pl. helyekről, ahol járok. És biztos lesz itt pár gondolatom is, meg hasonlók.

hétfő, október 28, 2013

ekultura.hu - Visszaemlékezés az első 10 évre

Az ekult mindjárt 10 éves lesz, én meg nem sokkal a kezdet után szálltam be a partiba, aztán azóta is írok oda mindenféléről. És miután mások, volt és aktuális ekultisták már mindent elmondtak arról, hogy mi a jó abban az oldalban, próbáltam valami mást kiötölni. Erre az jött ki, hogy miért írok oda (pl. mert oda lehet így, ahogy szoktam).
Miközben nem minden pátosztól mentes a cikk, olyan blaszfémikus kijelentések is olvashatók benne, mint pl. hogy a könyvek, a zenék és a filmek a mi drogunk. De talán sikerült ennél épületesebbet is leírni. Teljes cikk itt.