nat b
Név:

Ez amolyan félblog, nem igazi. Inkább csak arra van, hogy feltegyek akármi cikket, legyen Hammer-es, ekulturás, endless-es, vagy bármi egyéb, ami nekem valamiért fontos. És nem csak zenékről meg könyvekről meg filmekről. Hanem pl. helyekről, ahol járok. És biztos lesz itt pár gondolatom is, meg hasonlók.

csütörtök, november 07, 2013

Végjáték

Vagy igénytelen vagyok, vagy csak az igényeimet tartottam reális/alacsony szinten (egy ilyen sci-fi klasszikusból úgysem lehet igazán méltó filmet csinálni, mert vagy a hangulat lesz ott s a nézők nem, vagy látványos lesz, de csorbul a tartalom), de nekem tetszett. Rengeteg ennél sokkal rosszabb adaptációt láttam már, de valószínű, hogy a könyv ismerete nélkül sok mindent nem értettem volna belőle. Szóval olvassátok el, aztán nézzétek meg.

Címkék: