nat b
Név:

Ez amolyan félblog, nem igazi. Inkább csak arra van, hogy feltegyek akármi cikket, legyen Hammer-es, ekulturás, endless-es, vagy bármi egyéb, ami nekem valamiért fontos. És nem csak zenékről meg könyvekről meg filmekről. Hanem pl. helyekről, ahol járok. És biztos lesz itt pár gondolatom is, meg hasonlók.

szerda, december 28, 2016

Best of 2016

• Könyv
Fekete István: Tüskevár
Garth Stein: Enzo, ​avagy az emberré válás művészete
Legjobban tetsző fotós könyv:
Könyvileg egész jó év volt ez, bár régóta esedékes- ill. újraolvasások is felkerültek erre a best of listámra.


• Film
Érkezés (alul az én véleményem) 
Mozi téren ez egy baromi erős év volt, és úgy sejtem, a még nem látott filmek közt is van olyan, ami erre a szűk listára felférne. Mindenesetre ez a fenti négy örök élmény.


• Koncert
Ignite, Barba Negra
Bran, Fonó
Black Sabbath / Rival Sons, Aréna
Clue / De Facto, Dürer kert
Pearl Jam: Ten20 tribute / Alone In The Moon, Dürer kert
VoiVod, Barba Negra
Crowbar, Barba Negra
Watch My Dying / Nomad, Akvárium
(Időrendi sorrend, bár nehéz lenne megmondani, melyik tetszett a legjobban. A Sabbath koncerten pl. annyira cefetül voltam, hogy hiába tudtam, hogy A Legendákat látom, nem tudtam annyira élvezni, mint a lista több más buliját.)


• Dalok
Ignite - Nothing Can Stop Me (hogy ne megint a Falu legyen :))
...és így tovább.

2016-ban is volt hát minek örülni, s persze nem csak ilyen fentebbi értelemben. Meg sírni és dühöngeni is volt miért. Az évek már csak ilyenek. De azt remélem, hogy 2017-ben sokkal több lesz az örömből és jóból, és sokkal kevesebb a negatívokból, a gyászból. De tényleg, megnéznék már egy igazán jó évet, meg hogy ti mindenki, aki ezt olvassa és/vagy a szeretteim közé tartozik, hogy viselnétek egy olyat! :)

Címkék: , , , ,