nat b
Név:

Ez amolyan félblog, nem igazi. Inkább csak arra van, hogy feltegyek akármi cikket, legyen Hammer-es, ekulturás, endless-es, vagy bármi egyéb, ami nekem valamiért fontos. És nem csak zenékről meg könyvekről meg filmekről. Hanem pl. helyekről, ahol járok. És biztos lesz itt pár gondolatom is, meg hasonlók.

csütörtök, július 02, 2009

Loreena McKennitt, Down/VoiVod

Nem arról van szó, hogy nem történik semmi, és nincs miről írnom. Inkább túl sok minden történik, hogysem időm legyen rá.

Volt június 22.-én egy csodálatos
Loreena McKennitt koncert, és a napján interjút is készíthettem vele (amit még kb. ketten mondhatnak el magukról). Mi több, ugyanaznap a VoiVod dobos Away-vel is interjúztam (az majd a Hammerben jelenik meg), s másnap láthattam színpadon is, amikor a Down-nal meg a Sunday Fury-val léptek fel, és annyira, de annyira jó volt a VV, hogy az kész! Nem is számítottam rá, hogy még ilyen csudákra képesek, pláne Piggy nélkül!

Ami már megjelent (mind ekult):
Loreena McKennitt interjú
Loreena McKennitt koncert
Down/VoiVod koncert

Címkék: ,

1 Comments:

Anonymous Névtelen said...

Norbi,
nem is tudtam, hogy volt koncert, és azt sem, hogy készítettél riportot vele! Most azonban a cikk kapcsán benéztem a blogodba, és örömmel olvastam az interjút. Köszönöm szépen!
Eta

2009. 09. 03. 18:05  

Megjegyzés küldése

<< Home