nat b
Név:

Ez amolyan félblog, nem igazi. Inkább csak arra van, hogy feltegyek akármi cikket, legyen Hammer-es, ekulturás, endless-es, vagy bármi egyéb, ami nekem valamiért fontos. És nem csak zenékről meg könyvekről meg filmekről. Hanem pl. helyekről, ahol járok. És biztos lesz itt pár gondolatom is, meg hasonlók.

péntek, július 31, 2009

Peter Mayle: Egy év Provence-ban

Ezt a könyvet tulképp "előtanulmányként" olvastam az elvileg ősszel megjelenő Ysabel-hez. És tetszett. Nem volt megrázóan nagy élmény, nem rakom az örök kedvencek közé, de jó volt annyira, hogy azóta megvettem (de még nem olvastam) a folytatást.
Szóval, Provence-ba menni volna jó, a teljes cikk pedig az ekulturán olvasható.

Címkék:

1 Comments:

Anonymous freeleo said...

Érdekes, hogy anno még a melegszendvicskrémes dobozra is "provánszi"-t írtak. Ami szerintem teljesen korrekt volt. Mármint az írásmód. Vannak ugyanis 'külföldek', amelyek magyar nevet kaptak, vagy magyarosodott a nevük. Úgyhogy nem értem, miért tértek át a globusok is a "Provence-i" írásmódra.

Amiért mindezt leírtam pedig az, hogy a címben (a könyv borítóján) itt is Provence-i van, te pedig végig Provance-t írsz a cikkben :)

// megj. Milyen szívás már itt elküldeni egy kommentet. Próbáltam volna a wordpresses nevemmel, de sikerált... Úgyhogy marad ez. //

2009. 08. 18. 9:50  

Megjegyzés küldése

<< Home